Merhabalar, göğüslerimde inanılmaz et kesiği gibi ağrılar var ve çok kaşınıyor. Mastit olduğunu düşünmüyorum çünkü herhangi bir ateş veya şişkinlik yok. Göğüs uçlarım acı veya ağrı yok bebegimi rahat emzirebiliyorum sütüm de rahat geliyor . Fakat bu ağırlık, ağrıyı ve kaşıntıyı çözemedim sizce ne olabilir? Sağım yapınca bile hafiflemiyor. Sıkı bir sütyen kullanmıştım acaba o yüzden olabilir mi?