esraa437_ Kızlar iyi geceler. Oğlum 11 aylık. 3.050 kilo doğdu rutin kontrol için gittiğimizde doktorumuz kilosu az dedi. 9.200 kg şuan için ve 1 aydır süre gelen kabızlık ve iştah sorunumuz vardı . Takviye ilaçlara başladık sizce de gerçekten az mı kilosu?
Sungerbob esraa437_ Benim oğlum da 12 aylık en son 10 kiloydu ama aşırı iştahsızlık başladı ve on kilodan da düşmüştür. Başladığınız takviyeyi doktor mı verdi bi etkisini gösterdi mi
parpaaliii esraa437_ doktor öyle desede üzülmeyin . Verdiği takviyeyle iştahı açılır yer bol bol . Kilosu yerine gelir toparlar merak etmeyin . Kiloya takılmayın yeterki sağlıklı olsun en önemlisi 🌺
Elistos1 esraa437_ yani normalde 1 yaşında doğum kilosunun 3 katı olması gerektiğini söyleyen doktorlar bu kiloya az mı diyo? Bebeğinizin kilosu olması gerektiği gibi bence içiniz rahatlaması açısından internetten persentil tablolarına bakabilirsiniz
_Burcu0111111 14 aylık 10 kilo 2750 gr doğdu 36 haftalık ben asla takılmıyorum kilosuna sağlıklı olsun benim için önemli olan o
esraa437_ Dilara28 inanın bilemiyorum ama her kaka yapısında çığlık çığlığa ağlıyor ve poposu yanık gibi çok kötü durumda . Zeytinyağı içirdim çıkışı kolaylaştırması açısından ama fayda etmiyor . Kakası da yumuşamıyor
esraa437_ Gulcan14 eşim sağlıkla ilgileniyor o bi sorun olmayacağını söyledi ama uzun süreli kullanılmaması şartıyla . Ben 1 hafta kullanmayı düşünüyorum iştahı yerine geldiğinde bırakacağım
livanurvealpinannesi61 esraa437_ kilosu az değil ki normal. 12 aylık ortalama 9 kilo olmalı demişti doktor. Benim kızım 3 kiloya yakın doğdu 12 aylıkken 9 kiloydu doktorlar kilosu normal demişti. Sizin de normal az değil.