Asel0135 7 Hayırlı olsun ama ne alaka sütten kesmek?
Büyük oğlum 33 aylık idi ben 7 aylık hamile idim bende bıraktırdım ama emerek uyuduğu için artık gına gelmişti bana, karnımdan dolayı alamıyordum kucağıma. Ağız alışkanlığı olmuştu, geç bile kalmıştım aslında.
2.oğlum 4 aylık oldu çok şükür. Ama sizin ağrınız, sancınoz olmazsa kesmeyin. Ben birazda kesmek istemedim yenidoğan gelene kadar çünkü çoçuk büyük olunca daha çok emiyor daha çok süt oluyor eee yenidoğan yavaş emiyor az süt. Emmesi işime gelirdi süt kesilmiyor hemde göğüs uçlarınız yara olmuyor.