8 aylık kızım hep emzirdim bugüne kadar ki 6.aydan sonra ek gıdayla birliktw gece beslenmesi kesildi ve emmeler azaldı tabi hal böyle olunca 8.ayda regl oldum ve kanamam oldığundan beri sütüm yok denicek kadar az bi ilişkisi olabilir mi acaba? Kanama olmadan önce feliyordu baya kanamadan beri çok çokkkkk az emzirmeye devam ediyom ama gelmeyince sinirleniyo çekiyo kendini zaten zar zor emiyor artık yerinde durmuyor nabmam lazım? Yemediğim şey kalmadı ama yok dolmuyor göğüsker düzelir mi:(