gul1616 İlaçtan da olabilir yediğiniz bir şeye karşı alerjiniz de olabilir. Bazı yiyeceklere sonradan da alerji çıkabiliyor maalesef. Mesela şöyle örnek vereyim. Ben 25 yaşıma kadar bayıla bayıla ıspanak ve patlıcan yerdim, ama bi süre sonra yediğimde diş etlerim, dilim, boğazım kaşınıp şişmeye başlayınca artık tüketmemem gerektiğini vücudumun kabul etmediğini öğrendim. Bunun gibi ilerleyip ilerlemediğini takip etmeniz gerekiyor.