hafizebihanim Bwbegim 6 aylik erkek, yurutec almak istiyorum gunde 10,15 dakika felan koyarim hem daha hizli yürür hemde ben biraz rahat ederim diye dusunuyorum. Lakin kimi doktor erkek bebekler için tehlikeli olduğunu söylüyor sizin fikriniz nedir
Sevvl hafizebihanim annemde benı hep koymus 8 aylık yürümüşüm ama bana nöroloji sakın kullanma dedi kullanmadım tabi annemı değil doktoru dinledim 😂
Gulgok12 hafizebihanim bende kullanıyorum zaten kendileri çok durmuyor ki 10 dakika sonra ağlıyor benimki sıkılıyor 🙃 ev temizlerken çamaşır asarken falan koyuyorum iyi oluyor 8 aylık oğlum şu an yürümeye çok hevesli koltuklardan tutunup ayağa kalkmaya başladı bile 🙃
Maka_Paka hafizebihanim Kullanıyorum. Gün içinde az az koyuyorum. Enerjisini atıyor evin istediği köşesine gidiyor
suheyla92 hafizebihanim daha cabuk yurumesini saglamiyor aksine yamuk basmasina sebep oluyor onun yerine yurume arkadaşı alin
Umutoglum Oğlum 8 aylik bende aldım kullanıyorum valla ne yalan söylim biraz rahat ettim ama fazla bırakmıyorum tabi gün içinde ara ara koyuyorum 1 haftadır gitmeye başladı
hafizebihanim Umutoglum ya ben cok arada kaldim, bendede annem surekli kullanmis bi sorunum yok ama ilerde pismanda olmak istemiyorum 🥺
hafizebihanim Sevvl bizim zamanimizda boylr el bebek gül bebek buyumuyorduk biseyde olmuyordu simdiki doktorlar sunu yapma bunu koyma 🥺😁
Umutoglum hafizebihanim kız bebeklerde çok sorun olmuyor zaten ama erkek bebeklerin cinsel organına baskı yaptığı için onermiyorlar. Mesela bende koyuyorum arada ama oğlum adım atmayı tam bilmediği için zıplayarak gidiyor her yere korkuyorum bşy olacak diye
Sevvl hafizebihanim öyle kuzum iste ama bilemıyorsun ki doktor deyince vardır bi bildiği diyorsun kafalar karışıyor
hafizebihanim Gulgok12 bende oyle istiyorum cok kisa sureli felan 🤷 0eki sence sıfır mi almali ikinci elde is gorurmu ? Yada sifir alirsam neye dikkst ederek alayim ?
simseklivekalpli hafizebihanim yürüteç bir çok ülkede yasaklı. Bebek sürekli ayak ucuna basiyor onun içinde tam basmayı öğrenemiyor. Gereksiz bir şey bence 3 çocuğum var üçünde de kullanmayı düşünmedim.
endoplazmikretikulumiste hafizebihanim yürüteç kalça çıkıklığı ve parmak ucu yürüme yapa-bilir. Uzmanlar önermiyor , ayrıca ev kazalarında artışa sebebiyet veriyor .
hndathn hafizebihanim oğluma da kızıma da kullandım.oglum 7.5 aylıktı kızım 6 aylik.Ama günde sadece 2 maksimum 3 kez 10 dk yi geçmemesi şartıyla koyardım ayaklarının yere tam bastigindan emin olup gözümün önünden ayirmazdim bir kazaya sebep olmamak açısından.yurutecin erken yürümeye bir etkisi olduğunu düşünmüyorum kızım 11 oğlum 10 aylık yürüdü ama kendileri o hazırbulunusluga erdi yüksek ihtimalle ki vakit zaman onlar için o zamandi yürüdüler
Alerjikrinit hafizebihanim ben 7 aylıkken aldım çok sınırlı kullandık 8.ayda sünnet oldu zaten daha kullanmadık. Bir zararını görmedim ama kontrollü olmak lazım . Hareketli olduğu için ruhsal açıdan çok iyi geliyordu mızmızlıgını falan almıştı tam da diş dönemiydi. O yüzden almıştım zaten
Gakkoyenge Üniversitede derste hocamız kesinlikle önerilmiyor dedi ki bende kullanmayacağım yasaklı şeyi neden kullanayım onun yerine yürüme arkadaşı alacağım
Gulgok12 hafizebihanim uzun süreli kullanılacak bişey değil bize hediye aldı görümcem o yüzden sıfır ama ben alacak olsam temiz bulursam 2. El alırdım . Boy ayarlaması var bizimkinin 8 tekerlekli bide . Çok da bi fonksiyonları yok zaten 😄
simseklivekalpli hafizebihanim onda çocuk düz basıyor o daha iyi olur. Hem oyuncakli falan dikkatini de ceket.