Merhaba 9 aylık ikizlerim var ..biri kız biri erkek …gündüz bı defa uyku yaptırıyorum akşam 9 gibi yatıyorum ama geceleri kız olan sürekli uyanıyor mama istiyor ama yatmadan ek gıda biseyler yediriyorum uykuya geçişte mama veriyorum fakat yinede sürekli uyanıyor sürekli sallanma halindeyiz..tam anlamıyla uykuya geçişimiz yok ..önerileriniz nelerdir ?