Bebeğim 26 günlük ve maalesef sütüm max 30 cc çıkıyor sağınca, doymuyor ve mama başladım. İlk haftalarda şırıngayla veriyorduk ama midesi büyüdükçe bu pek mümkün olmadı. Avent philips biberona geçtim ama bebeğim sürekli boğulma tehlikesi yaşıyor çok geriliyorum. Daha güvenli bir biberon var mıdır önereceğiniz 😓