Elifismail 9 aydir aynisini yasiyorum.Bazen bu gece ne guzel uyudu diyecek kadar duymuyor baZen de ben de uyumadim hic diyor ama horlayan kimdi onu sormuyor hic.Hala saat basi emen,gece yarisi full enerji uyanan bi kizim var ve ben de calisiyorum.Uykusuzluktan yorgunluktan bittim bu sefer diyorum ama insanda ne buyuk enerji varsa her sekilde dayaniyorsun mecburen.Baba olmak guzelmis keske ben de baba olsaydim ya da babalarin da memesi olsa keske