Kızım 3.5 yaşında ve asla tek başına oynamak istemiyor sürekli benimle veya babasıyla oynamak istiyor. Bu durum haliyle bizi yormaya başladı. Hiç bişeye yetişemez oldum sinirlerim çok bozuldu 😤 Hadi kızım biraz da sen oyna diyoruz asla istemiyor. Her yolu denedim az oyuncak tek çeşit oyuncak veriyoruz ediyoruz kafası karışmasın diye yinede yok. Sık sık parklara oyun alanlarına akranlarıyla buluştuğu oyun gırıbuna götürüyorum keza aynı şekilde bizim sitede yine çoluk çocuk hep oynarlar ama doymuyor eve gelince de asla bi dinlenme molası veremiyorum 🥹🥹bu durumu nasıl çözecez ? Bunu yaşayan varmı aramızda ? Yada bi önerisi olan ?