marsiyen pahalı birşey almanıza gerek yok ben kanz marka aldım bir yaşında oturmak istemedi çünkü döke saça yemek istiyor eğer siz yedirmeyecekseniz çok da gerek yokmuş yere seriyorum orda yiyor rahatça 😀 ha siz yedirecekseniz de bir üst modelleri güzel benim aldığım küçüktü biraz ileri yaşlarda kullanılmaz