mrsfly evet eşim de ben de evden çalışıyoruz. Şöyle söyliyim annemler burda kızıma bakarken hiç odaklanamıyordum her ses çıkardığında gidip kucağıma alıyordum.
Ama bakıcı geldiğinden beri onlara zaman veriyorum her ağladığında gitmiyorum onların birbirine alışması için zaman ve alan veriyorum.
Daha uzun aralıklarla kızımı görüyorum mesela 45 dk ya 15 dk gibi yapıyorum. Normalde ben uyutuyorum beşiğe koyup yanına yatıyorum yatakta ama ben toplantıda olduğumda mecbur bakıcı kucakta uyutuyor😂😂 uykusu gelince bir şekilde uyuyor.
Her şekilde alışıyorsunuz bu bir süreç ve alışılıyor 💖 herkes yapıyor sonuçta öyle düşünüp rahat olmak gerek