Beyninizikullanmakucretsizdir Kullanan var mı? Sizce alınmalı mı? Kullanan varsa marka model söyleyebilir mi 🫠
Unicorn67 Beyninizikullanmakucretsizdir ben kullanıyorum çokta önemli birşey değil olsada olur olmasada 🤣 paspas kısmıni temizlemek gerekiyor sürekli
Busraata33 Beyninizikullanmakucretsizdir kullandım sevmedim hiç ben klasik vileda kadınıyım bastıra bastıra silemedim onunla verdim birine 😀😀
Ipek222 Beyninizikullanmakucretsizdir 2 yıla yakın kullandım sonra kırıldı çok da memnun kalmadım anlık dökülen birşeyleri veya günlük ufak temizlik için iyi ama benim gibi vileda yerine düşünüyorsanız ben memnun kalmadım tek başına yetmiyor şimdi kirli su temiz su ayıran mop aldım aşırı memnunum
durukusmom Beyninizikullanmakucretsizdir hep aynı bezle sildiğiniz için çok verimli bir temizlik olmaz anca çok küçük ve bol halılı evlerde iş görebilir ama ben anlık olarak yere bi şey dökülünce silmek için ya da banyoları falan silmek için arada kullanıyorum o anlamda kullanışlı oluyor içinde hep su bekletip ihtiyacım olunca kullanıyorum. Marka deerma benimki
Beyninizikullanmakucretsizdir Busraata33 Vileda ile silince leke kalıyor ya parkelerim de mi sorun var bende mi bilmiyorum 😂
Beyninizikullanmakucretsizdir Ipek222 mop aldım ama kırıldı 😫 sürekli karşıma çıkıyordu kullanışlı birşey ise alayım dedim.
Beyninizikullanmakucretsizdir Deletedmom_110 benim içinde öyle daha temiz oluyor ama dizimde menisküs yırtığı olduğu için zorlanıyorum 🥹
Beyninizikullanmakucretsizdir durukusmom normal mop aldım kırıldı. Vileda ile temizliyorum iz kalıyor. Çoktandır düşünüyordum kullanan varsa bi sorayım dedim.
aven Beyninizikullanmakucretsizdir kuşum trendyol deerma saticisindan deerma marka 360 derece mop aldim bi deniyim diye aslinda icime pek sinmez ustun koru yapmasi ama bebekli evi icin gerekli bence ben memnun kaldim hemen sip sak parkeleri taslari silip geciyorum su doldur detejan doldur derdim olmuyor zaten genelde sirkeli su kullaniyorum acikcasi pratik geldi bana cok pahali da degil alip bir şans verebilirsin herhangi bir markaya
durukusmom Beyninizikullanmakucretsizdir bende de aynı problem vardı parex wondero aldım çok memnun kaldım isterseniz bir bakın 🌸
Busraata33 Beyninizikullanmakucretsizdir Parkelerde de kullandığınız deterjanda da sorun olabilir.Ahşap temizleyici ya da sirke de kullanın vileda suyuna koyun mutlaka mis gibi yapıyor.Mop hiç leke geçirmez o zaman
Unicorn67 Beyninizikullanmakucretsizdir yani bana sorarsanız almayın belki 1 senedir benimle ama toplasanız 10 defa anca kullanmışımdir pratik ama işe yaramaz bence aynı bezle butun evi silmek gibi bişey ne kadar temiz olabilir ki bir odadaki pisliği diğerine de taşıyorsun temizlemeye kalksan paspasini her odada zaten iş bitmez
Mrvsmt2502 Beyninizikullanmakucretsizdir bana hiç hijyenik gelmiyor aynı mob ile her yeri sıkıyorsun yıkanan gerekirse elde yıkayıp devam etmen lazım uğraştırıcı hazneli mob daha mantıklı