Kızlar ya sizede arada bi yeni bebek hevesi geliyormu doğurma hevesi az once mesela bi doğum videosu izledim okadar güzel duygularki bida mı dogursam acaba dedm bi an😄 buarada 9 aylık ikizlerim var kız olsun bakarım ben ya allah verdikten sonra bi saat sonrada tövbe derim kesin kizlar 3 tane çocuk ideal degil mi sizcede ilerde kalabalık aile olurlar birbirlerine dayanak olurlar siz ne düşünüyosunuz