Duruveannesi01 gaz sancısı ne alemde ? Doğumunuz sezeryan olmuşsa benimki gibi laktaz enzimi olmayabilir bu yüzden laktoz intoleransı olabilir bebekte. Bu da çok aşırı gaz yapar. Doktorunuz gayta tahlili yaptı mı hiç ? Yapmadıysa laktaz enzimine bir baktirin derim. Bizimki bu yüzden çok ağlıyordu gaz sancısı aşırı oluyordu. Sonra rahatladık Relectaz verdi laktaz enzimini dışardan alsın diye.