Kızlar bebeğim 3800 doğdu. Ödemi gidince 3600 e düştü. Bugün 15 günlük oldu. Kilosu da 3800 olmuş. Doktor az buldu. Anne sütü + mama veriyorum. Ama mamayı biberonla verdiğim için meme reddi yaşıyorum. En fazla 10 dk emiyor beni. Mamayı da 40 ml veriyorum. Nasıl kilo almasını sağlayabilirim. Yardımcı olur musunuz.