kimbumadam Baklavanida öylseyse sıkıntı yok bu aydan sonra mama başlican bide bıraktırmaya uğraşcaksınız yemek güzel yiyormuş zaten
Baklavanida kimbumadam annemler kvler de süt ver diyor süt hazımsızlık yapıyor arada sırada gündüz veriyorum yoğurt yiyor zaten birde gece beslenmesini bırakmış çocuğa süt başlamak ne kadar mantıklı
sena2301 Baklavanida kesinlikle normal benim kızımın da 1 hafta var 16 aylık olmasına 10 kg 79-80 cm özel takipli doktoru var ve gayet normal olduğunu söylüyor önemli olan kilo değil öğünlerini sağlıklı şekilde yiyip beslenmesi
Baklavanida sena2301 yaaaa çok teşekkür ederim. Sağlık ocağı da bir garip zaten kaşık mama ver günde 1 veya 2 defa diyo dedim bütün besinleri alıyor meyveden et tavuk balık sebze dedim sen ver yine de diyor
kimbumadam Baklavanida sütte kazein var sindirimi çok zor ben vermeyi düşünmüyorum. Peynir yoğurt dediğin gibi yeteri kadar kalsiyum ihtiyacını karşılıyor zaten
sena2301 Baklavanida bizim toplumda zaten obezite problemi var çocuk yemeğini yiyorsa ne gerek var kaşık mamaya falan
Sedaalya Baklavanida ya tabi bu bizede söyleniyor. Mesela doktorumuz bu ayda ki bir kız çocuğu 12.5-13 kilo olmalı diyor. Ama sağlığı yerinde ise yediği öğünden eminseniz değerleride iyiyse sıkıntı yok diyor. 1 yaş sonrası doktorların önem verdiği boy ve baş çevresi büyümesi
Baklavanida KLORAK hayır denemedim gündüzleri veriyorum arada sırada zaten yoğurt peynir de yiyor diye vermek istemiyorum
Mazikeen Baklavanida 16 aylık 10.500 kg 75 cm boy kız bebek 3 kilo 49 cm doğdu doktorumuz gelişiminin gayet güzel olduğunu söyledi sağlık ocağının söylediklerini hiç önemsemeyin
Baklavanida Mazikeen canım bide zaten sağlık ocağına ne zaman gitsem kg ilerlemiyor bi türlü 100 Gr almış oluyor, bende hastaneye gidip batırıyorm gittikçe orada kg normal çıkıyor ama sağlık ocağı eksik geride
tekbasimabakiyorum Baklavanida 15 aylık kızım, 11 kilo 83 cm. Hiçbir şey yemez, sadece anne sütü. Bana normal geldi bebeğiniz