1 haftadır ağzımda acımsı bir tat bazen sekerimsi bir tat var dudağımda hafif uyuşma gibi bi durum var . Yemeklerin tadını alıyorum fakat böyle gecmeyen bi durum yaşayan var mı.? Yanı sıra halsizlik başımda sersemlik baş ağrısı surekli yatma isteği.. aile hekimi psikolojik diyor ..