Okaymam merhaba bende çok kötü oldum o dönem . 1 ay çocukların yanına çıkarmadım parka götürdüm oyun grubuna falan götürdüm unutturmaya çalıştım oğluma ama hatırlıyor tabi malesef. Bi ara çıkardım baska komşumun oğluyla oynadılar bu sefer de o çocuk yalnız kaldı sürekli saçma sapan hareketler yaptığı için oynamadilar onunla çocuk gerçekten tuhaf . Her mahalleye indiğimde korkuyorum hala aynı şeyi yaşarsa diye. Şimdi tatildeyiz 1 aydır döneceğiz ve ne olacak bilmiyorum inanın inşallah bir daha yaşamayız. Ama burada arkadaş edindi oğlum oynadı baya onlarda sıkıntı var diye düşünüyorum hayırlısı olsun ya