Kızlar merhaba
4 yıldır Fantom elektrikli süpürgesini kullanıyorum
Her gün süpürge açmak durumunda kalıyorum. Hem böceklerden dolayı hemde çoçuğumdan kırıntımız eksik olmuyor çoğumuz gibi… Robot süpürge de komşum önerdi xiaomi nin süpürüp silmeli 10.000 TL fiyatlı. Çok memnunum çok iyi vs dedi. Her gün süpürge açmakta artık bi yerden sonra yormaya başladı. Robota verebileceğim Max bütçe 15 bin olsun. İkisi arasında kaldım. Eşime de dedim robot alırsam pişman olur muyum diye orasını sen bilceksin artık kararını ver diyor 😁 robot süpürgesi olanlar pişmanlık yaşadı mı veya memnun musunuz ?
Robot süpürge hakkında fikrim olmadığı için çok arada kaldım. Fikirlerinizi bekliyorum.