hazili Dun banyo yaptirdim onceden ufak akinti capan oluyodu ama banyodan sonra bugun gozu baya bi akinti oldu birbirine yapisiyor. Bir kere anne sutuyle sildim saglik ocagindan sakin bi daha yapmayin dediler sonra da ilik su ve pamukla temizledim. Basina gelen var mi ne yapmak lazim doktora gidip damla mi yazdirsam? Basina gelen var mi oneri olarak ne yapabilirim
sadeturkkahvesi11 hazili gözyaşı kanalı tıkanıklığı oluyor benim bebeğimde de aynı banyodan sonra oldu doktora götürdüm ılık çayla silmemi söyledi bi damla verdi öyle geçti
Rez hazili en iyisi anne sütü, her şeye de kulp bulmasınlar ya, damla çok mu iyi sanki en son çare damla derim ben, 2. Bebeğimde aynı şekilde bir kaç kere anne sütü damlattım geçti bitti, ha uzun devam ederse göz doktoruna götürün tabiki
Deletedmom_182 hazili sağlık ocağından bize damla verdiler birde çayla silmemizi söylediler 1 hafta sonra geçti sütle silme denilmesinin sebebi emzirirken süt falan kaçtığında o da bu şekilde çapaklanmaya sebep olabiliyormuş
sema_devrim hazili anne sütü bebeğin her derdine devadır benim bebeğimde de olmuştu anne sütüyle sildim ne alaka öyle öyle geçti illa her şey ilaca bağımlı olmamalı
hazili sadeturkkahvesi11 evet ilik cayi bende duydum onu da yapmayin dediler ne yapacaksak bu bebeklere anlamadim
sadeturkkahvesi11 hazili bize doktor ılık çay ve anne sütü demişti ben her sabah ılık çayla temizleyip doktorun verdiği damlayı damlattım öyle geçti
Ardenaden hazili yok.hemen gecmiiyor masaj yapmaniz lazim gunde iki uc kerr yotubede videosu var yenidgn gözlerde cspaklanma falan yazin cikiyor
Beyza- Bende yaşadım anne sütüyle temizledim sürekli geçti uzun sürerse doktora gidin ama anne sütünün zarar vereceğini düşünmüyorum
kuzeyegeee hazili lütfen ne anne sütü ne çay hepsi daha çok mikrop kapmasına sebep oluyor ben oğlumda yaşadım denemediğim şey kalmadı çocuğum daha kötü oldu.göz yaşı kanalı tıkalı olduğu için oluyor pamuğu ılık suya batırın göz pınarından dışa doğru silin sildiğiniz yere bidaha pamuk değdirmeyin ki iyice bulaşmasın . Birde serçe parmağınızla burun ve göz pınarının olduğu yere hafif hafif bastırarark masaj yapın doktorum öyle demişti.Doktor yaşına kadar geçmezse ufak bi operasyonla açılır dedi 4. Ayında bitti çok şükür. Anlıyorum telaş yapıyosunuz iyi olsun istiyorsunuz ama doktorunuzun ebenizin dışında hiç kimsenin onu sür bunu sür dediği şeyi yapmayın lütfen başkalarının çocuğuna birşey olmadı diye sizinkine olmıcak diye bişey yok çok bilmişler yüzünden çocuğumun başına gelmeyen kalmadı. Uzun oldu kusura bakmayın geçmiş olsun.
gmzzmrtt hazili canım benim çocuğumda öyle olmuştu. Damla önerir misiniz kullansam demiştim bebeğin çok küçük damla önermiyoruz dedi doktor. Pamuğa ılık çay ya da ılık suyla sil. Çoğu bebekte oluyor merak etme. Benim bebeğim üç aylık olunca kendi kendine geçmişti.
duygulu3406 hazili göz msajı yapmak gerekiyomuş. İşaret parmağınızı göz pınarının olduğu yerden göz altına doğru gezdirin. Geçmezse doktora gidin.
SareLinaM hazili anne sütü zararlı çay yapabilirsiniz (doktorumuzun önerisi) birde onun için masaj var internetten bakın sürekli onu yapin damla çok etki etmiyor ama masaj ve çay ediyor
bebekecroannesii hazili benim bebeğimde olmuştu adenovirüs mü neydi sanırım adı ondan dediler normal doğumlarda olabiliyormuş damla vermişlerdi kaynamış soğumuş su ve pamukla silmiştim bir hafta civarı geçti şişi de vardı bizim bana ve eşimde bulaştı
Sebusebu hazili benim oglumun tek gözünde vardı yenidoğn döneminde. Doktorumuz enfeksiyonda olabilir gözyaşı kanal tıkanıklıgı da dedi. Ama zaten ikisinin de ilacı damlası aynı oldugu icin damlaya baslattı. Antibiyotikli damlaydı ismini hatırlamıyorum 1 hafta kullandım. Bir süre kullandık geçti sonra ara ara oldu o aralarda damlaya devam ettik. Sonra tamamen bitti. Bitmeseydi uzun vadede ameliyata kadar gidebliyormış demişti doktor
bircn1 hazili kanallar tıkalı olduğu için oluyor. Yoğun bakım doktoru damlayı önermişti aldık hemen geçmişti gözüne masajda yapmanız lazim