Nefesarya vicco şundan beş altı yıl önce gayet dandik bir markaydı. Çünkü çok alternatif vardı. Ama zamanla düzgün markalar (pediped, stride rite, chicco) Türkiye pazarından çekildikçe ilgi arttı. Ben botundan memnun kaldım ama spor ayakkabısı 3 giymede 1 yıl giyilmiş gibi yıprandı. Sandaleti de rezalet plastik kokuyordu.
Artık hiç almıyorum.