Doğum sebebiyle izne ayrıldım ücretsiz iznimi de kullandım 6 ay. Daha sonra çıkışımı verdim çalışamayacağım için. 14 günlük izin hakkımı kullanmamıştım ama parası yatmadı, mağaza müdürünü aradım söyledim yatmadı diye o da bilgi işlemi arıycam konuşucam dedi. Çarşamba günü aramıştım cevap gelmedi bugün tekrar aradım ben izindeydim bugün başladım işe arayıp dönücem dedi ama dönmedi. Sorum şu; şu aşamada SGK’yı aramalı mıyım yoksa beklemeli miyim maaş günümüz ayın 7siydi,böyle bir durum yaşayan var mı aramızda?