Kızım 4 yaşında bugün genel tahlil verdik 3 aylık şekeri 5.7 çıktı doktor çok şeker mi tüketiyor dedi şeker değilde çok çikolata falan yiyor acaba çok kullandığı içinmi bu kadar yüksek geçici bir durum mu günlük şekeri 89 çıktı ama 3 aylık yüksek lütfen bilen yorumlasin