Selam anneler :) bebeğim yeni 1 yaşına girdi molfix pure and soft bezini kullanıyorum ve memnundumda taa ki 4numaraya geçene kadar uzun süre kullanıyor diye 5paket aldık ve ilk paketi kullanmaya başladım bezde çiş yaptığını gösteren çizgi yoktu ve bez artık kumaşları vardı ilk başta tuhaf geldi ama çok önemsemedim bu paketi kullandığımız süre boyunca çocuğumda geçmeyen kızarıklıklar başladı ve üst gövdesine yayıldı gıda alerji yaptı sandım ama bugün paket bitti ve yani paket açtım dışarıdan herşeyi aynı ama yeni paketteki bezde çiş göstergeside var bez artıkları yok ve bebeğe tam oluyor diğeri gibi büyük değil. daha önce bu tarz sorun yaşayan oldumu sizde de bezden alerji olan var mı