Papatya-eylul88 Minnokkunannesi of benimde sol taraf sis dokununca biyere degince aciyor doktora gittim bisey yok dedi
ilgazz Minnokkunannesi benim de öyleydi 40 günü geçtik şişlik hala tam inmedi ama iç dikişler de iyileştikçe geçiyor sanırım
Minnokkunannesi SevimliHayaletCasper ilk sezeryanımda yoktu birde bugün oldu 9. Gün sert sanki taş var sezeryan kesisinin üstünün en kenar kısmında
Minnokkunannesi Papatya-eylul88 sol dikiş üstü top gibi şiş. Sert taş gibi. Sizinde mi öyle? Bugün oldu benim bi anda
Papatya-eylul88 Minnokkunannesi Minnokkunannesi ayni tarif ettiginiz gibi sadece tas gibi sertlik yok oyle
Deletedmom_216 Minnokkunannesi ay benim de oyle kiz bayadir bide orasi icten yaniyo. Sende de oyle mi? Sag dikis kisminin ucunun ustu bildigin sis yani anlamadim bende doktoruma kontrole gittigimde sorcaktim unuttum
Minnokkunannesi elfygz24 benimde aynı. Çok korktum pazartesi doktora gideceğim. Siz doktorunuza sordunuz mu normal mi
Minnokkunannesi ilgazz doktora gittiniz mi ne dedi? Korktum ben bi yazı okudum tekrar kenardan açıp şişliği indirip dikmişler 😱
ilgazz Minnokkunannesi doktor morarma ağrı durumunda gel demişti kontrole gidecektim doktorum bu hafta yoktu gidemedim ama benim bebeğim kucağımdayken çok tekme atıyor iyileşmesi biraz geç sürdü o yüzden 😂