Merhabalar hanımlar geçen haftalarda hafif bir soguk alginligi atlattık öksürük şurubuyla geçti çok şükür fakat iştah gitti hiç birseyy yemez oldu tamam başlarda zorlamadım yesin diye ama artık iyileşti yemesi lazım yemiyor sevdiği seyleri verdim banamisin demiyor sizler bu süreçte neler yapıyorsunuz hanımlar akıl verirseniz sevinirim bu arada oğlum 1 yasında