Bsnl büyük ihtimal plesantayla ilgili 😕 besini o taşıyor. Bebek kilo almıyorsa pelsanta da sıkıntı var demektir.
Ben yurt dışındayım ultrasonla takip yapılmıyor. Benim içime doğmuştu. Herkese bebeğin kilosu nasıl deyip soruyordum. Kimse bakmadan normal diyordu. Birgün hareketlerinde azalma hissetmiştim. 38. Haftalarda. Doktora söyledim. O da sağ olsun ultrason merkezine yönlendirdi. Git baksınlar dedi. Bu plesantayla ilgili olabilir, iyi çalışmıyor olabilir demiştiX 39. Haftama denk gelmişti ultrason günüde. Baktılar, ettiler ama yorum yapmadılar. Rapora yazdılar. Orada 36. Hafta ile uyumlu yazıyordu. Kimseye bir şey soramadım. Ben kendim yorumladım. Ne yani bebeğim o zaman 2 küsur doğacak öyle mi deyip deyip durdum. Sahiden de doktor bilmişti. 36. Haftadan sonra plesanta iyi çalışmamış. Hareket azlığı da bu yüzdenmiş.