Cnprtk ben fazla verdiğimi ondan kustugunu düşünüyordum ama burda forumda biri belki mamayı sevmiyordur deyince baktım gerçekten kızım mamayı almıyor zor veriyordum 60 cc bitirmiyotdu ve yediğini de çıkarıyordu hemen. Mamasını değiştirdim öyle bir sorunum kalmadı şükür. Şimdi çok az birşey kusuyor oda normal yani eskisi gibi üstünü batirmiyor. Bende devamlı üst değiştiriyordm banyo neredeyse her gün yapıyordum çünkü çok kusuyordu kokuyrdu sonra. Ama şimdi haftada 2 kere sadece yapıyorum. Belki sizinde bebeğiniz mamasını sevmiyor olabilir 😊