Aleynaurkenn Allah kimsenin başına vermesin diyerek başlayayım da kızım bugün koluna çay döktü bi anlık dalgınlık iki doktora götürdüm 1. Derece ama kolu sargıda salıya kadar açılmayacak dedi var mu daha önce başına gelen neler yaptınız ?
alpsmother_ Aleynaurkenn ayy geçmiş olsun benim oglumunda bacağı yanmıştı çay ile merhem sürüp sarmışlardı çok şükür ciddi değildi ama o kadar kantaron yağı da sürmeme rağmen izi kaldı 😏
Aleynaurkenn alpsmother_ hadi ya size de çok geçmiş olsun bizimkide sarıldı 4 gün açılmayacak bakalım bende sürcem ondan sonra inşallah iz kalmaz