Kızlar 4 aylık bebeğim philips avent biberon denedim almıyor wee markanın denedim onura ağzında geveliyor o şekilde süt akıtıp içiyor ama emme hiç bir şekilde yapmıyor malum atak ayı 3. Aydan beri uyuşmadığı sürece emmiyor bende biberonla süt vermek istiyorum hangi biberonları önerirsiniz ve nasıl sevdiririm bilgisi olan varsa yazabilir mi