Herkese iyi akşamlar kızlar. Yarın düğün var hatta dün akşamda kına vardı bebişi babasına bırakıp iki saatliğine gittim fakat düğün olacağı için eşimde mecbur bu sefer gidicek bırakacak kimse olmadığı için acaba diyorum ben gitmesem mi burda okuyorum hatta daha minik bebeklerle giden var ama ben kulağına bi zarar gelir mi endişesindeyim. Bacağımı kırıp otursam mı😂 yoksa gitsem mi çok kararsızım sizin de fikrinizi merak ediyorum