Daha bebeğim doğmadı Şimdiye kadar her şey çok iyiydi detaylı ultrason da bile sıkıntı çıkmadı bugün doktorum kalpte sıvı birikmesi olduğunu söyledi değeri 5 ölçtü sınır 3mus normalde doktordan ciktigimdan beri ağlıyorum doğar doğmaz eko cekilmesi gerektiğini söyledi bu durumu yaşayıp düzelen bı sıkıntı yaşamayan bebeği sağlıklı doğan anneler lütfen yardımcı olun