durununannitoskosu zxxb Sırf özel eğitime göndermek için bu teshislerin konulduğuna adım gibi eminim. Tek dertleri para olmuş
aslananne27 zxxb Türkiye deki doktorlar kafayı yemis yaaaaa bu çocuğun neresi otizim her etrafında dönen otizm mi parmak ucunda yürüyen otizim mi benim goruncemin oğlu 15 yaşında hala parmak ucunda yürüyor ama gayet sağlıklı bi çocuk
xtutku zxxb senin çocuğunda otizm felan yok başka doktora götür otizm olan çocuk al ver yapmaz göz teması kurmaz ismine bakmaz
1ben1eymen zxxb Ah ah şaka mı bunlar ya ? Hani sürekli etrafında dönme yan bakma durumu yoğun olsa ‘’görsel arayışı var ‘’ dese bi nebze haklı. Ya da sırf bunlar için ergoterapiden değerlendirme alın dese anlarım. Ama otizm riski ne alaka ? Adına bakmıyor işaret ediyor kelimesi bile var etkileşimi var. Nasıl doktor yapıyorlar bunları. Bence rehavete kapılmayın. Başka bir doktora daha gidin lütfen.
zxxb Şimdi başka bir doçent ten geliyorum insanlarda benim gibi netten bakıp korkmasın hiçbir belirti yok dedi sizin dediğiniz gibi her dönen her parmak ucunda yürüyen otizm değildir en tipik belirtsi Sosyal etkileşim olmaması dır dedi çok dua eden iyi niyetiyle yazan herkese
ramileshirinli zxxb benim oğlum da 18 aylık. Adına tepki veriyor, bizimle oyun oynamayı seviyor, ama işaret parmağını kullanmıyor, istediyi bir şeyi elle gösteriyor, 3 gündür parmaklarını bazen x şeklinde yaptığını görüyorum, çok endişeleniyorum
annesininkurabiyesi zxxb ne kadar saçma ya bir doktor ne diyor diğer doktor ne diyor . Bu kadar önemli bir konuda umursamıyorlar mı
suleymanoglu zxxb merhaba kesinleşti mi acaba otizm çıktı mı benim de kendi etrafında yan bakıp dönüyor bazen
sek_kahve zxxb ilginç yani kim dedi risk var diye. Periferik bakış açısı deniliyor o yan bakmaya, onun için göz doktoruna götürün ilk olarak. Onun haricinde bir sorun yok gibi görünüyor. Sakinleşmenizi tavsiye ederim, sağlam kafa ile hareket etmeniz hem size hem çocuğunuza fayda sağlar.
zxxb Size ne desem boş aynı endişelere sahip olan anne olarak en mantıklısı işin ehli olan bir doktora gözükmek muayene olmak.. Düşünmek insanı daha da karanlığa çekiyor
Sevensevilen zxxb yani ben hoşuna gittiği için parmak ucunda yürüyen bebğee otizm diyen doktora ne diyim şimdi
aysegul9323 zxxb Ben tabii ki bir uzman değilim ama çocukların en ufak hareketinde çocukların otizm sanan annelerden eş dost dost akrabadan ve doktorlardan artık gına geldi. Otizmin en önemli önemli belirtileri bebeğinizde yok söylediğinize göre, kendinizi yıpratmayın boşuna. tabii ki gözlemleyin ama Şunu fark ettim artık anneler sürekli çocuklarında bir sorun var mı diye yaşıyor buradaki postlarda da bunu çok görüyorum. Eğer gerçekten bir şüpheniz varsa ,anladığım kadarıyla sizin şüpheniz yok, gerçek bir uzmandan görüş alın. Ama yine Söylüyorum zaten anne olarak üzerinize bir sürü yük var bir de buna üzülmeyin.
zxxb annesininkurabiyesi ilk bakan doktor sonradan araştırdım asistan hekim di gebeliğimde de bu sıkıntıyı yaşadım herşey mükemmel dedi asistan hekim kontrol ederken iki gün sonra aynı hastanede başka uzman hekim muayene ederken bebek zayıf kalmış dedi o yüzden sonrasında iki doçent e götürdüm kızımı
Azizbebek zxxb benim oğlumda yürürdü yürüteç kullandığındam götürdüm hiç böyle teşhis almadık yan bakmada vardı alttanda bakıyordu şuan 3 yaşında ara ara parmak ucunda yürüyor ve kulaklarını kapatıyor ama geisiminde hiç bir sıkıntı yok herşeyi biliyor uyguluyor bı kaç doktora da götürün isterseniz biraz daha bekleyin
zxxb Hala devam ediyor şuan 29 aylık sonrasında da 1 özel eğitim 2 çocuk psikiyatriye götürdüm yinede yok dediler 2 lı 3 lü 4 lü cümleler mız arttı kendini rahatlıkla ifade ediyor Akranları ile oynuyor bizimle sürekli iletişim halinde ama hala içim rahat değil o yüzden tekrar randevu aldım çok bilindik bir doktora boşluk olursa arar iseler tekrar götürücem geç kalmak istemiyorum..