1prens_2prenses günlerce yaşadım bu acıyı denemediğim krem, ayva çekirdeği, yağ vs kalmamıştı, en son göğüs kalkanı aldım ve yaralarım geçti. Bebeğim 2 aylık oldu hala da kullanıyorum, Tek olay göğüs ucunun çamaşıra yada göğüs pedine değmemesi, hava aldıkça kendi kendine iyileşiyor zaten, birde doğru emzirmelisin, göğüsün kahverengi kısmının çoğunluğunu alması lazım bebeğin, doğru emzirmezsen yaralar sürekli tekrarlar, umarım yardımcı olur bu söylediklerim Rabbim şifa versin 🙏🏼