Kızlar ikizlerim haftaya 18 aylık olacaklar ama kelime sayıları cok az özellikle oğlumun baba mama dede der sadece bir ara halasının adını söyledi hatice diye şimdi unuttu kıızımda atta baba dede mama bebiş der kendiliğinden ama ben konuşturmaya calışınca güzel taklik ediyor teyze hala anne filan devam ediyor ama oğlumda bu yok tv açmam kolay kolay cok zorda kalınca o da 10 dk bulmaz telefon tablet zaten yok. Yani normal mi bilemedim geçenlerde bi doktor instagramda bu zamanlarda 10-15 kelime olmalı dedi o yüzden cok kafama takıyorum. Normalde hep konuşurım şarkı söylerim filan bilemedim