dasuu99ecee Merhaba, bebeğim 4 aylık. Dün 4. ay aşılarını oldu iki bacağından. Her ikisinin de çevresi sinek ısırığı gibi kızarıklık. Geçen sefer aynı aşıları olduğunda bu şekilde olmamıştı. Şişlik vs. yok. Doktora götürmeli miyim? 🥹