Bizde laringomalazi hastalığı var doğuştan yutak kasları gelişmemiş bu yüzden emme güçlüğü yaşıyor. 22 marttan beri bu şekilde. Yapmadığım şey kalmadı sizi çok iyi anlıyorum daha ne kadar sürer bilmiyorum ayakta emzirdim karanlıkta emzirdim her defasında bir şey deniyorum kabul etmiyor yine uyurken emziritorum artık uykudan da uyanıyor