Selam kızlar 1 yaş 10 günlük ikizlerim var beslenme konusunda zorluk cekiyorum oğlum 9 kilo kızım 7.800 yemiyorlar bünde 1 sefer gece mama içiyor oğlum kızım onunda içmiyor kızımda kötü bir alışkanlıkmı desem bilmiyorum uykuya gecişlerde barmağını emiyor. Mama içmiyor anne sütü 4.5 aylık aldılar kilo almaları için ne yapmalıyım bilgisi olan lütfen yazsın