Kızlar bebeğim 25 günlük 40 i çıkınca memlekete gitcem halam da yeni doğum yapacak oda orda olacak herkes bebeği kırk basar hasta olur yok aynı yatakta yatirmayin yüz yüze getirmeyin falan diyo. Kaynanam illa kırk basar gitme diyo. Hamileliğim tehlikeli olduğu için 1 senedir gitmedim çok gitmek istiyorum böyle bişey var mı gerçekten ? Bagtil bişey mi ?