ecenaznaz Kızlar selam. 2 hafta önce trafik kazası geçirdik. Kırık çıkmadı tomografide. Fakat akciğerin minik bir kısmında sönme çıktı. zamanla geçer dedi doktor. Ağrı kesici hap ve krem verdi. Kaburga ağrısı sizce ne kadar sürer? 2 haftadır ağrımız azalmadı.
gulyabani ecenaznaz geçmiş olsun. Benim koluma metrobüsün kapısı kapanmıştı kırık çıkık yoktu inanır mısın 3 ay sürdü. Defalarca girdim tomografi emar temiz çıktı ama hala rüzgar vs yersem yeri ağrıyıo
ecenaznaz gulyabani size de geçmiş olsun. Bizlerinde röntgen tomografi de kırık çıkmadı ama çok ağrı oluyor