findikfarem Deletedmom_289 formasyonu lisans mezunları alabiliyor diye biliyorum ama net bişey söyleyemem
Aysecankdr Deletedmom_289 2 yıllık mezunlar formasyon alamaz lisans mezunu olmanız gerekiyor , öğretmenim net bilgi
Deletedmom_289 findikfarem Aysecankdr Alerjikrinit Berilsmom13 aven Dgs ye girip lisans çocuk gelişimi okusam acaba alabilir miyim
sahrabalam2 Deletedmom_289 önce tamamlamanız gerekiyor lisans mezunları formasyon alabilir dgs ile geçiş yapıp tamamlayın