ipekk05 Merhaba kızlar bir hafta önce beylikdüzü Tuba Mutioğlu sayfasından alışveriş yaptım ürünleri yanlış gönderdiler değişim için geri gönderdim asla yeni ürünleri kargolamıyolar mesajlara dönüşte yok 2200 tl param çöpe gidicek başım çatlıyo sinirden o bölgelerde oturan var mı lütfen bilenler dönüş yapar mı😞
Kahvemm_123 ipekk05 oradan alışverş yaptım ama iadem hiç olmadı büyük bi sayfa dolandırıcı olacağını sanmıyorum, iletişim numarası falan yokmu .
ipekk05 MoonCrystal evet herkese böyle yapmışlar bende yazdım şikayet vara ama beylikdüzünde mağazalarını buldum teyitte ettim bir kaç gün daha oyalarlarsa artk oraya gidicem olay çıkarıcam küçük bebeğim var kartaldan oraya gitmek 2 buçuk saat
ipekk05 Kahvemm_123 var ama inanın günde bir kez kısa bir cevap veriliyo başka iletişim kurulamıyo siz problem yaşamadınız mı
Kahvemm_123 ipekk05 aldığım ürünleri hiç iade yapmadım canım o yüzden ilgi konusunda nasıl bi satıcı bilgim yok . Hiç olmadı tüketici haklarına şikayette bulunun .
ipekk05 Kahvemm_123 yok en son mağazalarına gidip ağızlarına edicem onu istiyolar çok uzakta olmasa inanın gidicem ama bebeğim var küçük bekliyorum biraz daha
Kahvemm_123 ipekk05 bu tür sayfaları şikayet etmek lazımki bi çok insan mağdur olmasın. Umarım sorununuz en kısa zamanda çözülür
annesininkuzusu27 Whatsapp üzerindne biraz tehditkar, ödemem yapılmazsa vs şikayette buluncan tüketici mahkemeeine, dava açacağım vs diyin dönüş yaparlar bence
ipekk05 annesininkuzusu27 birdaha trendyol dışında asla instagram dan veya başka sitelerden ürün almam muhatap bulamıyoruz karşımızda parayı alana kadar ilgililer sonrasında yoklar resmen
ipekk05 Kahvemm_123 evet keşke kapansa bu tür mağazalar ama hala deli gibi alışveriş yapanlar var işte buralardan😞