Arkadaşlar bebeğim 2ay 6günlük, sütüm tazyikli geliyor diye önden sağıp ,sağdığımı da biberonla vermek istiyorum ama meme reddi olur mu ki böyle? Hızlı gelmesinde de bir çözüm var mı bulamadım geri yaslanma fln işe yaramadı ben de böyle yapayım diyorum ama bu sefer de memeyi almazsa diye korkuyorum. Ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz? 🌸🌸