nino33 momm_ ilaçların açken verilmesine dıkkat ediyor musunuz bizimde kan degerlerımız çok düşük kan ilacı kullanıyorum ama doktor açken verseydin çoktan yukselmıstı en az 2 saat aç olması gerekiyor