4 aylık 7 günlük kızım var allah canını sağ etsın kolik bebek çok eziyetli çok yoruluyorum vücudumda kaburgamın üstünde kaşıntıya benzer bir şey çıktı alerji dıye tahmin ettım fakat agrıları çok olunca doktora gittim gece yanıgı dıye bi hastalıkmış ilç verdiler tahlil verdiler yarın yapılcek tahliller doktor biraz korkuttu benı ailede kanser varmı dıye sordu bende var dedım eve gelişimden Beri düşünüyorum kötü bişiy olursa yavrularım ne olur dıye sizden dua istiyorum kardeşler inşallah temiz çıkar inşallah şu agrılarımda diner 😞😥