fatmadereninannesi Kızlar selam , 4 aylık bebeğim var sezeryanla doğum yaptım mart ayında regl oldum normal ama sonrasında olmadım emziriyorum onun etkisi olabilir mi doktora gitmelimiyim ? Normalde adet düzensizliği problemim yoktu
Ecekus_mom fatmadereninannesi merhaba, gebelikten şüphelenip test yaptınız mı? Bazen düzensizlik oluyor, hormonlar tam olarak yerine gelmiyor, emziriyoruz. Belki de emzirdiğiniz süre boyunca gelmeyecek. Bu regl durumu kişiden kişiye değişiyor.