Benim kızım 39+2 de 2,5 kg ve 45 cm doğdu, 1 aylıkken egzamaları yüzünden alerji olabilir dendi ve diyete girdim o yüzden çok kg alamıyordu derken bu ay 5. Ay kontrolünde boyu çok uzamış güzel de kg almış 62 cm 5750 gr olmuş 🫠 5 aylık bebişlere yaklaşmış mıyız merak etmiştim o yüzden postu açmıştım 🩷