nino33 merhaba biz de özel bir poliklinik ye yaptırdık. Doktorumuz sadece hakiki zeytin yağı sürün dedi bir hafta dediği gibi yaptık hiç bir problem olmadı. Sünnet olalı 6 ay olacak hala çok az dikiş atılan yerde şişkinlik var doktor bunun zamanla geçeceğini söyledi. Sizinkiyle aynı durum mu bilmiyorum Tabiki kontrole götürün bence bebeğinizi endişeleriniz var ise.