Merhaba kızlar dün sabah devlet hastanesi nde oğlum sünnet oldu sünnet sonrası asla bı olac krem vermediler idrarını yaptıktan sonra taburcu ettıler krem ilaç istedim hç gerek yok dedıler batıkon verdıler günde bır damla ama pipi ucu baya kızarık pipini n alt kısmına yanı pıpıye degılde alt bölgeye bant yapıştırmış lar ne zaman sökmem lazım kırmjzzılık normal mi ağrısı falan yok sürünüyor otura biliyor da